Onların da Canı Var [Cointurk 20. Projesi] akifulusoy#1749

in #kusadasi6 years ago

Kedilerin de bir canı var onlar da acıkıyor ve onlar da karnını doyurması gerekiyor.Bu yüzden arkadaşımın evinin önündeki bir kediyi doyurma kararı aldım,ve bu projeyle birlikte aslında unutmuşuz böyle yardımları ve yapmamız gerekiyor bu projeden sonra gördüğüm kedilere veya sokak hayvanlarına yardım etmeye çalışacağım elimden geldiğinde.Evde o an için arkadaşımla beraber yediğimiz bir yiyecekten verdim bu tatlı kediye biraz oyun oynadım ve güzel zaman geçirdim.



Benim durduğum semtlerde fazla karşıma çıkmıyor sokak hayvanları,genellikle yol kenarında oluyor fakat biraz daha az gelişmiş semtlerde yol kenarlarında yemek yiyebilecekleri bir kap bulunmuyor maalesef.Herkes elinden geldiğince sokak hayvanlarına yardım edebilir çok maliyetli bir şey değil gerçekten.İllaki pahalı mamalardan almanıza gerek yok elinizde evinizde ne varsa verebilirsiniz onlara..

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67334.64
ETH 3519.34
USDT 1.00
SBD 3.10