You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beyaz Listeyi Düzenlerken Bulunanlar , @tach Ve @monomyth Downvote Yapılmaya Başlanacak

in #kusadasi6 years ago (edited)

Bana sessizliğimi bozdurdun zorla @kusadasi . Cointurk diye proje yapmissin. Projende kaliteden eser yok. İnsanlarin acgozlulugunu ve cahilligini( cahillik derken gecmisi bilmeme) kullanip yine selfvote harici hesaplar yaratip oylamissin. Bunun adina da proje diyorsun. Gercek kisiler elbette var. Ama cerezlik oylamalarla resmen sadaka dagitiyorsun. En cok oy alanlar belli. Surekli o bahsettiginiz projeden yuksek oy alanlar belli. Gelip burda selfvoteden bahsediyorsun. Circle jerkine kilif uydurmussun milleti gucunle kontrol etmeye calisiyorsun. Yaptigin paylasimlar gordugum en sacma paylasimlar. Bari biraz kaliteli icerik urette selfvote yap.
Su zamana kadar o muhtesem gucunle yapmayi becerdigin anca liste yapmak.
@fakire1sadaka steem dagitirken dagitma diyenlerin basinda ben vardim. Ha dinlemedi o ayri.Cunku hak etmeyen cok insan var. Bunu burada yorum yapan acgozlu destekcilerinizdende anlamak mumkun. Gelip burada adam hakkinda atip tutuyorsun. İnsanin once kendine saygisi olacak. Para icin köle olmayi birakin ilk önce. Hadi selametle.
Son olarak @kusadasi hani taktirlik iş yapiyorsunuz ya. Seffaf falan. Suan heaabindaki delegasyon @lifeworldmission a ait. Tanidik gelen var mi? Hani su son zamanlarinda down yapacagi soylenip milletten steem toplamaya calisilan @lifeworldmission . Sutten cikmis ak kasik gibi atip tutuyorsun. Benim yonetimimde o yaptiginiz sacmaliga hic karismadim. Suanda da karisan gormuyorum. Kendi kendine bir intikam cabasi icerisine girmissin olay bundan ibaret.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70135.32
ETH 3789.12
USDT 1.00
SBD 3.77