Blockchain teknolojisi hakkında fikirlerim - [Cointurk 17. Projesi] [@manofwar#0693]

in #kusadasi6 years ago (edited)

Selam Aleykum TR ailesi <3
İlk önce Cointürk ve Kuşadasına büyük minnettarlık duyarım böyle projelerle TR ailesine büyük yardım çabaları için onlara teşekkür ediyorum kendi adımdam..Ve Cointürk 17 Projesine bu yazımla katılmak istiyorum...

Konumuz blockchain teknoloji hakkında fikirlerim aslında blockchain ile ilgili fikirler ve düşünceler yazmakla bitmez ama okuması zor olmayacak yazı olarak blockchain teknolojisi bir pilot teknolojidir yani bu teknoloji taa belkide 3000 yıllara kadar gidecek bir teknoloji ben hiç bir zaman blockchain çökeceğine inanmıyorum ama belkide bir zaman gelecek ve blockchain adlnda teknoloji olmayacak kim bilebilir.

Bankaların enınde sonunda kullanacağını düşündüğüm bır teknoloji.Yakın gelecekte blockchain teknolojisinin büyüyeceğini daha büyük kapsamlı yerlere geleceğine inanıyorum...

Blockchainin işleme şekli ve saire hepsi teknolojinin ne kadar büyük ve kullanışlı her bir kullanıcının gizliliği ve saire koruması bence kripto para olan mesela bitcoinin blockchain teknolojisini kullanması ne kadar büyük olmasını kanıtlar. Buna misal olarak Hollanda bankaları Blockchain teknolojilerini tanıyarak kabul etmeleri.

Blockchainin eksi taraflarının sadece örgütlerin yasadışı işlerini görmesi bu teknolojini adını kirletiyor.
Bir sözle blockchain in geleceğini parlak görüyorum ve noktalamak istiyorum.
Bunlarda benim düşüncelerim.Cointurk ve kusadasi bu projelerden ötürü teşekkür ederim işlerinde başarılar dilerim.
Cointurk 17. Projesi
Kusadasi

Sort:  

Biraz daha detaylı, özenli hazırlarsanız sevinirim. Örnek vererek v.b şekillerde. Düzelttikten sonra discordtan destek ekibine iletiniz.

Editledim hocam bilgilendirme için teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89