San Pedro La Laguna, Guatemala

in #kusadasi7 years ago

Güzel Atitlan Gölü kıyılarındaki Volkan San Pedro'yu fethedmenin zamanı geldi. 9900 ayak yok olan yanardağ, orada oturuyordu, bana son bir kaç hafta gülümsüyordu.

Bunun için büyük bir hayranı olmadığım halde, üçümüz bir rehber kiralamaya karar verdik. Ancak izi kendi başımıza girmek için aynı ücreti ödemek zorunda kalacağız ortaya çıktı. Ayrıca iz izi yok (muhtemelen amaç için).

Eninde sonunda yaptığımız için mutluydum, çünkü elindeki adam her kuruşa değdi!

Gün, 7: 00'de eski ve deneyimli rehberimiz Pedro'yu bir araya getirdiğimizde başladı. Tramvay yolcusu kadar küçük bir TukTuk'a atladık. Kulübe baktıktan sonra, binlerce kahve ağacından geçmeye başladık.

Kısa süre sonra dağlık mısır tarlaları geldi. Koyu volkanik topraklar besin öğeleri açısından inanılmaz derecede zengindir, bu nedenle yerliler ürünlerinin çoğunu burada yetiştirmektedir.

Tepenin yaklaşık bir saatinde, manzara gür yeşil ormana dönüşmeye başladı. Pedro'nun neden devasa bir bıçağı getirdiklerini anladım!

O ağaçların bazen yolun karşısına geçeceğini görebiliyorduk ve Pedro sadece bize rehberlik etmekle kalmadı, aynı zamanda izi korumaya da yardım ediyordu.

Islak, çamurlu ve dikti, bu yüzden Pedro bize biraz yardım etmek için biraz taze baston kesiyor.

Vines ağacın üzerinden aşağı düşerek parçalanmış bir ağ oluşturmaya başladı. Daha önce hiç görmediğim her türlü çiçek, mantar, ağaç ve diğer bitkileri görmeye başladım. Bana tamamen yeniydi ve onu çok sevdim!

Sonunda yaklaşık 3 saatlik bir yürüyüş yaptıktan sonra üst sıralara çıktı. Görünüm muhteşem oldu! Atitlan Gölü dağlar ve diğer volkanlarla çevremizden önce yayılmıştı.

Birleşik Devletler'deki göllerin aksine, Lake Atitlan'ın üzerinde pek çok teknesi yok. Bu, daha dokunulmamış ve sakin görünmesine neden oluyor.

Zirvede bir saat sonra amigolarım ve Rehberim Pedro geri tepemi kazandı, üst katta fazladan bir saat geçirdim. Fotoğraflar bu deneyimi adaletle yapmazdı, videoya ihtiyacım vardı.

Ben de gerçekten hepsini ıslatmak istedim ve sadece 1 saat üst kısmında yeterli zaman gibi gelmedi. Orada soğuk ve rüzgârlıydı, bu yüzden ceketimin üstünü örtmek için fırlattım.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59841.39
ETH 2413.69
USDT 1.00
SBD 2.43