Cointurk Etiketi ve Kusadasi

in #kusadasi7 years ago (edited)

Bugün cointurk projesine başlamamızın ikinci günü. Türkiye'de bilgilerin az olduğunu düşünmüştüm fakat bilgisi olan kişiler fazla olduğu için şaşırdım.
Ayrıca bugüne kadar cointurk projesine yazılmış yazılara bir çok oy attık.Oy gücünde azalma olduğu için tekrar yenilendiğinde oy atmaya devam edeceğim. Bu sebeple hala katılıp yazı yazabilirsiniz.


  • Kusadasi etiketi

Kusadasi etiketini geliştirmekte bizim hedeflerimiz arasındadır. kusadasi'ndaki bütün üyelerimiz bir kaç ay boyunca steemitte ortaya çıkan olayları ve bu etiketin başarılı olmasını sağlamak için bir çok kişiye haber verdi ve ilerleyen zamanlarda ise üye sayılarında artış görülecektir.Hedefimiz olan Kuşadasını steem city haline getirmeye başlayacağız.

Ayrıca ned ve david ile iletişim halindeyiz. İleride güzel haberler olursa bunları bildireceğiz.

Sort:  

Kuşadası.Memleketim.Doğduğum yer.2 haftaya dönüyorum

Cointurk adına ilk paylaşımımı yaptımhttps://steemit.com/cointurk/@baycan/dikkat-abd-bitcoinle-ilgili-uyardi-cointuerk-2-projesi. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim

Kusadasi sol etikete taşısak ne ilginç olurdu

Paylaşımlar yapıldı.Sizdeyiz :)

AA şaşırdım. Ben izmirdeyim katılabilecek miyim?

Bilgilendirme için ve destekler için teşekkür ederim

Arkadaşların ciddi bir şekilde bilgisi olduğuna sayenizde şahit olduk. Özellikle genç nüfusumuz bayağı uğraşıyorlar

Bekliyoruz tesekkurler

Evet bu harika bir haber işllah çok güzel yerlere geliriz bu sistemi kurdugunuz icin sizi canigönulden kutluyorum başarılarınızın devamını diliyorum.

Üye oldum bile, bu güzel haber için çok teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59401.87
ETH 2615.39
USDT 1.00
SBD 2.40