POWER POWER POWER UP !! [Cointurk 12. Projesi]

in #kusadasi7 years ago (edited)
  • Arkadaşlar merhaba. Ben Ahmet. Aranıza Ankara' dan katılıyorum. Halihazırda üniversite öğrenciyim. Karadeniz Teknik Üniversitesi(KADTÜ) ' de Harita Mühendisliği okuyorum ve 3. sınıftayım. Yaşım 22 olmakla birlikte bekarım. Dinim İslam. Doğum tarihim 20 ağustos 1996. Kimliğime baktığımda başka verebileceğim bir bilgi olmadığını farkettim :D

  • Gelelim steemite katılma hikayeme. Burada Mühendislik fakültesinde bilgisayar mühendisliği bölümünden bir çok arkadaşım var. Ve bana sürekli para kazanıyoruz of çok fena para of çok temiz. Diyerek bahsediyorlardı. Sonunda adını da söylemeye tenezzül ettiler. Sonrasında biraz araştırma yardımıyla burada paradan daha çok kazanç sağlayabileceğimiz şeylerin olduğunun farkında vardım. Burada olmaktan tabi ki de mutluyum. Ve aranızda olmak çok güzel bir duygu :)

  • Bu gönderiden kazanacağım kuruşlarımı POWER UP butonuna bağışlayacağımı bildirmek isterim.

power-up-logo-7.jpg

#cointurk
#kusadasi
#steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56500.57
ETH 2341.32
USDT 1.00
SBD 2.33