Selam Arkadaşlar [Cointurk 18. Projesi] [ibrahim#5757]

in #kusadasi6 years ago (edited)



Selam arkadaşlar ben İbrahim Şatır,Mehmet Akif Ersoy Üniversitesinde Paramedik bölümünde okuyorum.Henüz 1.snıfım buraya @zeynepgaye sayesinde katıldım.Onunla İstanbul'dan tanışıyoruz daah sonra üniversitelerde o İstanbulda kaldı ben ise İzmire geldim.

Sevdiğim şeyler resim çekilmek ve arkadaşlarımla bir yere çıkmaktır.Başka internette vakit harcarım ama genelde İnstagram da dolaşıyorum.Diğer sosyal medya hesaplarını kullanmıyorum burayı da onun isteği üzerine kayıt oldum fazla güvenmesem de biraz araştırdım herhangi bir problem teşkil etmiyormuş.Çok fazla girmesem bile bir kaç günde bir yazı yayınlayıp her hafta cointurk kusadasi ekibinin projelerine katılmayı planlıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43