Benim Gözümden Litecoin. [Cointurk 6. Projesi]

in #kusadasi6 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar, bugün kendi çapımda piyasanın High Rollerlarından olan crypto dünyasının bana göre en fazla ümit vadeden coinlerinden olan Litecoin'den bahsedeceğim.


LTC crypto dünyasına bir ferrari gibi giren eski Google çalışanı Charlie Lee tarafından 2011 yılında piyasaya giren BTC'ye belki ETH ile birlikte benim gözümde en büyük vurgunu vurabilecek olan coindir. Diğer çoğu coinde olduğu gibi BTC'den neredeyse 4 kat hızlı işlenen blok farkı ile de benim gözümde BTCden daha ümit vaat edicidir.


Çoğu insana göre ise piyasadaki en iyi yatırım seçeneği olan LTC bu yıl sonuna kadar analizcilere göre minimum 1000 $ barajını aşacağı düşünülüyor. Benim görüşlerim bu kadar inşallah bir fikri olmayan arkadaşların kafasındada bir LTC fikri oluşturabilmişimdir.

Okuduğunuz için Teşekkür Ederim.

Sort:  

iyi günler proje yazınızı oyladım :))

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43