STEEMİT ah sen olmasan ... [Cointurk 16. Projesi]

in #kusadasi6 years ago
  • Yeni mezun, iş hayatına yeni atılmış bir genç olduğunuzu hayal edin şimdi. Ayın başında mutlu olan (çünkü maaş almak çok tatlı birşey(:) ayın ortası geldiğinde kara kara düşünmeye başlayan ve sigara tüketen bir genç. Hadi hadi alı koymayın kendinizi düşünün düşünebildiğiniz kadar.

  • Bir acıma duygu yer etti mi içinizde ? Cevap evetse başarabildik demektir. Özellikle kuşadası projeleri sayesinde artık tütün içmek zorunda kalmıyorum. Sigara paketim oluyor her daim. İçiyorum doyasıya. Yemek için canım ne istiyorsa alıyor onu yiyorum. Diyeceksiniz ki o kadar kazanıyor musun yahu? Gözünüz fazla yükseklerde olmasın arkadaşlar. 3'ün 5' in lafı olmaz.

U5duKYeknrJSTxDcn1KUs18W6b2a7QP_1680x8400.jpg

  • Steemit benim için öyle bir platform haline geldi ki. Gerek ingilizce seviyem, gerek insanlarla ilişki seviyem bu platform sayesinde gelişti. Ben hem steemite hemde Kusadasi' na buradan çok teşekkür ediyorum. Umarım her güzel şey gibi olmaz ve projeleriniz sürekli devam eder :))

#cointurk
#kusadasi
#steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60986.03
ETH 2921.26
USDT 1.00
SBD 3.57