You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beyaz Listeyi Düzenlerken Bulunanlar , @tach Ve @monomyth Downvote Yapılmaya Başlanacak

in #kusadasi6 years ago (edited)

Ben aslında biliyorum yaptığımızın biraz yanlış olduğunu ama şu an kendi ailem dışında herkesi takipten çıkarttım ve başta tr discord daki yönetici kimliğim de dahil olmak üzere tüm görevlerimden feragat ettim ve içerisinde bulunduğum tüm kanallardan ayrıldım. Açık konuşmak gerekirse biraz yalnız kalmak istedim. Bu arada da çok fazla olmasada kendi kendime öyle saçma sapan değişik alakasız paylaşımlar yaptım ve hepsinide kendim voteledim tabii eşimi ve onun tarafından olan ailemin üyelerini de.

Zaten büyik rakamlar olmadığı için de çok sıkıntı olacağını düşünmedim.

Her yürlü eleştiriye ve öneriye açığım. Bana bir şeyi yanlıl yapıyor sun dediklerinde hadi git işine ben biliyorum sen bana karışma demiyorum. O yüzden sizede teşekkür ederim iyi niyetli olduğunu düşündüğüm ve hissettiğim uyarınız için.

ALLAH a emanet olun kolay gelsin.

Ve gerçekten varsa bir discord kanalınız katılmak isterim by dönemde. Ama kesinlikle her hangi bir beklenti içerisinde bulunmadan.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 59198.54
ETH 3287.69
USDT 1.00
SBD 2.43