Mezuniyet fotoğrafı çekim günü

in #kusadasi7 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere mezuniyet resmi çektirdiğimiz günü anlatacağım,
Resim çektirmek için bir gün sivil ve ders işlemeden geçirecektik bu bize çok iyi gelecekti arkadaşlarla farkındaydık. Önceki günlerde diper 12.sınıflar için fotoğraf günüydü ve çoğu erkek takım elbise falan giymişti.imrenmiştim elbette ama düşününce benim hiç öyle kıyafetlerim yoktu. Annemede diyemezdim bi fotoğraf çekimi için bana takım elbise alalım diye. Arkadaşımda bir tan ceket vardı onu istedim kotondan kravat aldım ona uygun tamamen resmi değil sportik bi hava katacaktım kendime ceketin altına beyaz sade bir gömlek.

Neyse gün geldi çattı para biriktirmiştim o güne özel okula girmeden önce arkadaşlarla gazi beyendide kahvaltı yaptık çay sigara sonrada tabiki. Artık okula girelim dedik bu arada hoşlandığım kız bizim sınıfta kızların hepsi kuaföre gidip gelmişti okula herkes için o kadar kıymetli bir gün yani.

Hoşlandığım kızla hiç muhabbetim yok nasıl yakınlaşcam bilmiyordum. Çokta güzel olmuştu. Çekingenliğim çarpı 2 olmuştu. Bu güzelliği nasıl etkilicem şimdi ben diyerek içim içimi kemiriyordu. Herkesle fotoğraf çekiniyor sonrada hep bana bakıyordu gel senlede çekinelim gibisinden. Kalbim bu kadar cesarete gelemedi gittim koşarak okuldan çıkıp şarap almaya içtim baya biraz çakır keyfi olup döndüm okula gittim yanına fotoğraf çekinelim dedim. Gülümsedi olur dedi. Şarap kokusunu farketmişti ama bozuntuya vermedi. Ama ben biraz şarap etkisinden fazla gaza gelmiştim okulun en popüler iki kızıylada fotoğraf çekinmek istedim ve yönüm şaştı hoşlandığım kıza değilde onlara yanaştım.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67227.10
ETH 3137.71
USDT 1.00
SBD 3.76