SAMSUNG GALAXY NOTE 8 (VERYYYY NİCEEE)

in #kusadasi7 years ago

Note 5 den sonra çıkan note 8 sanırım baya ses getirecek dizaynı ve duruşuyla benim çok hoşuma gitti ben bi alt modeli olan note 5 kullanıyorum gerçekten çok memnun kaldım note 8 de bence bütün beklentileri karşılayabilecek bir telefon olacaktır zaten samsung son çıkardığı bütün telefonlar da gerçekten güzel başarılar elde etti

NOTE 8 de en çok dikkat çeken şey ise şüphesiz ki ekran gövde oranı 6.3 inçlik 2k bir ekran ile gelmesi tüm herkesin hoşuna gitmişttir sanırım ekran neredeyse kasa ile bir diğer özelliği ise artık tek kamera yerine aarkada çift kamera kullanması çok iyi olmuş sanırım note serisinin en iyi amiral gemisi bu olucak bende note 5 kullanıyorum ama note 8 almayı düşünmüyor değilim
139964-phones-feature-samsung-galaxy-note-8-release-date-specs-and-everything-you-need-to-know-image1-65lsvwkfi7.jpg
http://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-note8/

Telefonun özelliklerini kısaca anlatayım size;
6.3 inç 1440*2960 ekran
2.3 ghz exynos 9 işlemci
2 adet teki 12 mp arka kamera
ön kamera 8 mp
3300 mah batarya

Sort:  

2 kamera mı varmış arkada vay be

Yine patlamaz umarım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 59417.78
ETH 2588.38
USDT 1.00
SBD 2.45