You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gelişmek için Farklı Yollar Gerekli

in #kusadasi7 years ago

Ben de Kuşadasının reklama ihtiyacı olduğunu düşünüyorum ve birkaç arkadaşımızın yaptığı gibi postlarımda tanıtımını yapmaya çalışıyorum, kuşadasının yükselmemizde etkisi çok büyük, en azından vefa borcu olarak da olsa özellikle proje postlarımızın son kısmında ya da başında bir tanıtım yapılmalı ve son kısımda discort linki yayınlanmalı, bunu hepimiz yapmalıyız. Ben gönüllü olarak yapıyorum ve katılan herkesin yapması gerektiğini düşünüyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz ?

Sort:  

Ayrıca kaliteli postlar konusu şöyle değerlebdirilebilir:
Kalitesi iyi olan postlara daha fazla katkı sağlanır kalitesi az olanlara daha az oy atılır böylece katılımcıların yazılarında kaliteyi arttırmasının da sağlanacağını düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66050.37
ETH 2629.02
USDT 1.00
SBD 2.68