Kusadasi Projesi 1

in #kusadasi6 years ago

KUŞADASI :)

Sene sanırım 1973-74-75 idi. Yüksek bir ihtimalle de Çemberlitaş Şafak sineması olacıktır o zamanlar populer bir sinemaydı tabi belkide başkaydı bilemem şu an. Ama orada Kuşlar diye bir korku filmine götürdü bizimkiler beni. o zamanlar televizyon olmadığı için ya sinema ya tiyatroya giderdik. Neyse çok korkmuştum.
Evde de konuşulan hep magazin en popüler kişide Zeki Müren tabi vay efendim Zeki Müren Bodrum'a gitmiş Marmarise geçmiş Kuşadasına uğramış. Ben de işte o zaman o KUŞLAR Filmi ile Kuşadası bir çağrışım yaptı. çocuk aklımla dedim ki herhalde o kuşlar bu adada yaşıyor.
Ada denilince de Kınalı adada akrabalarımız var onlara giderdik ve ben Kuşadasını öyle bir yer sanıyorum tabii. Ve kuşlara da adanın dışına çıkmalarının yasak olduğunu düşünüp Zeki Müren'in de oraya o film deki kızgın kuşlarla bizi barıştırmaya gittiğini düşünürdüm.
Çocuk aklı işte...
Sanırım o trawmayı uzun yıllar atlatamadım :)

Sort:  

beğenilmek önemli değil benim için güzel bir anı canlandı teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00