Bu Kadın Tam 50 Yaşındaaa!

in #kusadasi7 years ago

 Merhaba Sevgili Arkadaşlar,

  Simyanın ortaya çıkmasından itibaren aranan ve denen her şey daha uzun yaşayabilmek içindi.Zaman geçip yaşlanmalar ortaya çıkınca uzun yaşam ve gençlik sürekli araştırılan konular arasında olmuştur. Kadınların olduğu kadar erkeklerin de bir sorunudur yaşlanma korkusu.

  Güzellik ve genç kalmak için günümüzde  onlarca ürün kullanılmakta veya onlarca operasyon geçirilmektedir. Bu Endonezyalı teyzemiz ise resmen kurallara karşı gelerek yirmi yaşında gibi görünmeye devam ediyor.Bu teyzemizin iki tane oğlu var. Görenler sevgilisi zannediyor.Açıkçası ben de öyle diye düşünmüştüm.Yanındaki kocası da babası diye düşünmüştüm.İtiraf etmeliyim ki Puspa adındaki bu hanımefendi tam tam tamına 50 yaşında.İnanılacak gibi değil. Aklıma ilk gelen şey kesin olarak bir program kullanıldığı ve resimlerin değiştirildiği oldu.Hemen instagram sitesine girip kontrol ettim.Oradaki videolar ve televizyon  programları dahil her şeye baktım, göz attım. Gözlerime inanamadın gerçekti  ama bu kadın 50 yaşında olmazdı. Eminim sizler de aynı şeyi düşüneceksiniz. Genç teyzemiz genç görünmesinin nedenini spora ve düzenli beslenmeye olarak göstermiştir. Bunların tabi ki sağlığa faydası vardır ama genç kalmak için yeterli mi bilinmez.

   Herkese sağlıklı günler dilerim. Okuduğunuz ve vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63792.82
ETH 2563.50
USDT 1.00
SBD 2.66