Steemitle ilk tanışlığım [Cointurk 12. Projesi]

in #kusadas7 years ago

Selam her kese ben Nesib 25 yasindayim itfayede calisiyorum .
image
Çok düşük para alıyorum kendime para kazanacaq bir yöntemler aramaya başladım amma bu kadar rahat bir para kazanacağım bisey bulacağımı düşünemezdim.çok düşünüyordüm napicam amma bişey bulamıyordum.bir gün iş yoldaşım bişeylernen uraşdığını gördüm ilgimi çekdi ve banada öyretmesini istedim ve çokda iyi etdim.
image
Çok güzel bir proje bu . Bir birinden güzel enteresan lazımlı malumatlar aliyorum bilmediklerim duymadığım çok şeyi öyreniyorum burada ve para kazaniyorum.Steemit kurucularına böyle bur proje hazirladıkları için teşekkür ediyorum .Kuşadasına böyle güzel projeler hazirladığı için bir ayri teşekkür ederim ve böyle projelerin boll olmasını dilerim. Burdan kazanacaqım para ile sevgilime yüzük alacam.Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Sort:  

Cointurk projesi ve steemite teşekkür

Evet teşekürler

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.31