Czym jest steemit?

in #kryptowaluty7 years ago

Witam, planuje zacząć pisać serię artykułów mających na celu wprowadzić ludzi w świat kryptowalut. Dzisiaj wytłumaczę wam czym jest steemit i czemu wybrałem go jako miejsce, gdzie będę zamieszczał swój content.

A więc, czym jest ten steemit? Jest to swego rodzaju portal społecznościowy pozwalający użytkownikom na zamieszczanie wszelkiego rodzaju treści od opowiadań poprzez memy na filmikach video kończąc.

Czemu więc wybrałem steema zamiast facebooka, albo reddita? Ponieważ ma on bardzo ciekawą funkcję, a mianowicie wynagradzanie użytkowników za publikowanie treści, lajkowanie i komentowanie w kryptowalucie STEEM.

Jak to działa? Otóż jedyne co musisz zrobić to dać plusika w górę pod tym postem, a zostanę wynagrodzony niewielką ilością STEEMa, do mnie trafi ok. 75% zysku z up votów, a reszta zostanie rozdzielona pomiędzy was, czyli plusujących, jeżeli jako pierwszy oddałeś na mnie głos, dostaniesz najwięcej STEEMa wśród ludzi, którzy polubili post.

Okej, super, ale czemu w takim razie ludzie nie spamują plusikami, wtedy byłby spory zysk dla każdego? Jest to spowodowane, że zakładając konto otrzymujesz 100% tzw. voting power, czyli moc twojego głosu, każdy plusik skutkuje w zmniejszeniu siły twojego głosu o 2%, dziennie odnawia ci się 20%, dlatego zalecam plusowanie 10 postów dziennie.

Mogę zarobić nie pisząc długich tekstów? Tak! Wystarczy, że napiszesz ciekawy komentarz, który zaplusują użytkownicy, a ty także otrzymasz wypłatę, dodatkowo, jak już wcześniej pisałem dostaniesz tez cześć mojego wynagrodzenia.

Mówiłeś, że zostanę wynagrodzony w walucie STEEM, jednak co mogę z nią zrobić? Możesz sprzedać ja za złotówki na jednej z giełd, poczekać, aż jej wartość urośnie, bądź wymienić na inna, dowolna kryptowalutę.

Czemu przy zakładaniu konta muszę podać numer telefonu? Jest to procedura która uniemożliwia tworzenie multikont i plusowania własnych postów.

Myślę, że w tym krótkim artykule zawarłem wszystko, co powinieneś wiedzieć o platformie steemit, jeżeli masz jakieś pytania, napisz komentarz, a ja chętnie na nie odpowiem, zachęcam do zaplusowania wpisu i śledzenia mojego konta, ponieważ już niedługo ukaże się post, który wyjaśni w prosty sposób, czym jest blockchain i kryptowalut, trzymajcie się, pozdrawiam ;).

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62904.98
ETH 3359.08
USDT 1.00
SBD 2.46