You are viewing a single comment's thread from:

RE: Top 5 wskazówek na inwestycje w kryptowaluty na 2018 rok 💰

in #kryptowaluty7 years ago

Bardo specjalistyczny artykuł. Widać, że się na tym znasz, ale ja niestety nie zrozumiałam zbyt wiele Twojego posta. Nie chciałbyś może napisać jakiegoś wstępu do inwestowania w kryptowaluty? Bardzo by się takie coś przydało. Już nawet wyjaśnienie terminologii byłoby fajne.

Sort:  

Moje "znanie się" to dla mnie bardziej obserwowanie co się w tym świecie dzieje oraz porównywanie opinii ludzi. Dzięki za komentarz i na pewno pomyślę nad tego typu postem w przyszłości lub po prostu pisaniem zrozumiałym dla szerszego grona odbiorców bo zgaduję, że tagi mojego posta też tutaj maczały palce, więc chcę się dostosować.
Swoją drogą cieszy mnie, że Steemit to nie tylko społeczność kryptowalutowych geeków, a miejsce dla każdego kto ma ochotę dzielić się swoimi przemyśleniami na ulubione tematy co pokazuje przydatne użycie technologii blockchain właśnie w Steemit.

Coin Marketplace

STEEM 0.13
TRX 0.12
JST 0.024
BTC 51460.37
ETH 2243.25
USDT 1.00
SBD 2.01