Intralogic.eu BitBay Bot ---- tygodniowy test

in #kryptowaluty7 years ago (edited)

Witam,

W zeszłym tygodniu zainteresowałem się automatyzacją transakcji na giełdzie BitBay, taki mechanizm umożliwia firma Intralogic.eu. Po jednodniowym  teście okazało się że na defaultowych ustawianiach slotów nie zarabia się kompletnie nic.

W związku z tym że takie ustawienia niestety są płatne, postanowiłem zakupić takie owe na 10 slotów.


Jak to uruchomić?

Aby uruchomić bota trzeba wygenerować klucze API na bitbayu, według screena poniżej.


Wygenerują się 2 klucze, publiczny oraz prywatny:


Obydwa klucze kopiujemy i wklejamy na stronę bota,


W tym momencie po uruchomieniu, bot powinien połączyć się z api bitbaya.

Tyle na temat konfiguracji połączenia z giełdą :)


Jakie bot generuje zyski?

Trzeba zacząć od tego że bot działa prawidłowo raczej tylko wtedy gdy kurs jest w trendzie wzrostowym. Dosyć istotne jest to aby ustawić odpowiednią  kwotę dla 1 transakcji BID, na początku miałem 50 zł, bot kupił liska za 22 oraz game za 28 i stał w miejscu przez 2 dni, potem zmieniłem na 150 i zaczęło się coś dziać(przyszły wzrosty na giełdzie :P). Oto część transakcji jakie wykonał BOT:


A tu wykres wzrostu kapitału:


W celu przetestowania bota zostawiłem dokładnie 290zł na portfelu PLN giełdy BitBay.

Moim zdaniem warto zainwestować w zakup abonamentu oraz ustawień slotów, wzrost kapitału o około 10% w przeciągu 5 dni, mnie bardzo zadowala.

Jak ktoś ma jeszcze pytania,  lub jest zainteresowany ustawieniami, zapraszam do kontaktu na FB.


To jest mój pierwszy post na steemit więc proszę o wyrozumiałość.

Pozdrawiam i życzę ogromnych zysków.





Sort:  

Hello!

Congratulations @kuelo! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote
You published your First Post
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66631.72
ETH 3487.54
USDT 1.00
SBD 2.71