#1 Analiza aktualnej sytuacji na rynku kryptowalut.

in #kryptowaluty7 years ago

28577316_1703839523007268_6769475875134285802_n.jpg

Po dość długiej nieobecności w social media wracam ze dwojoną siłą. Ostatnie kilka miesięcy w moim życiu to zamykanie spraw, które wisiały nade mną od 5 lat - choć powinno to trwać maksymalnie 3,5 roku. Pewnie coś wkrótce napiszę na ten temat :)

Post ten będzie kierowany do osób, które na co dzień są związane z kryptowalutami.

Zrobiło nam się nudno na rynku. Obroty spadły, w telewizji coraz mniej się mówi na temat "kryptomilionerów" - choć ostatnio TVN wypuścił CAŁKIEM dobry reportaż.
Co w takich momentach powinno się robić? Oczywiście powoli kupować tanie, dobre projekty. Tylko jest jeden problem...prawdopodobnie nie masz już za co kupić, bo:

  • kult HODL cię zgubił,
  • kupiłeś DOŁEK, który okazał się jednak lokalnym szczytem i spadliśmy niżej.

Nie będę tutaj kreował się na eksperta i wypisywał jak to zje*ałeś, a ja jestem nieomylny i teraz kupuje Twoje straty. Szczerze powiedziawszy też mogłem ostatnie dwa miesiące rozegrać lepiej. Mogło być lepiej, ale mimo wszystko jest bardzo dobrze. Dzięki pewnej strategii, którą opisze w najbliższym czasie.

Dzisiaj trochę o okazjach, które pojawiły się dzięki temu, że panuje nuda i brak optymizmu. Jeśli jesteś tym szczęśliwcem, który ma odłożony kapitał rezerwowy w fiat, lub (trochę gorzej, ale też dobrze) bitcoiny to PRAWDOPODOBNIE kupując w tym okresie zarobisz krocie do kilku miesięcy.

Okazja numer #1

THE KEY

https://coinmarketcap.com/currencies/thekey/

Moja strategia wejścia w pozycje opiera się na kilku czynnikach.
Główny z nich to "medialny posłuch" czyli co i jak mówią/piszą o projekcie. Czy jest duża społeczność, której mocno zależy na tym, aby projekt się udał, czyli prosto mówiąc, żeby dał zarobić.
W przypadku THE KEY jest bardzo dobrze. Współprace rządowe, ogromni partnerzy, działająca apka w wczesnej wersji.
Społeczność pod każdym postem powtarza to jak mantrę, dlaczego? Ponieważ łatwo to przekazać ulicy.

Prosty przykład:

https://www.reddit.com/…/the_merkle_what_is_thekey_a_ventu…/

(patrz komentarze)

.
.
.

Byłem pewny, że uda mi się całą analizę wrzucić w jednym poście, ale widząc jak dużo już zapisałem myślę, że będzie lepiej, gdy stopniowo będę publikował przemyślenia.

W następnych postach pojawi się więcej o mojej prywatnej strategii wejścia w pozycję (czynniki) oraz kolejne okazje na rynku. Jeden z nich to projekt, o którym bardzo mało mówi się jak na razie, a to wg. mnie to "must" w każdym portfelu z przeogromnym potencjałem na najbliższe lata.

PS.

Żaden ze mnie doradca finansowy/inwestycyjny, więc wszystko co przeczytasz jest moją subiektywną opinią. Mylę się...bardzo często :)

C.D.N

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60445.30
ETH 2331.01
USDT 1.00
SBD 2.52