[스몬일기] 카드를 사야하려나

in #kr7 years ago

오늘은 일퀘가 죽음덱이네요
자동으로 패스 ㅎㅎ

스팀가격이 오르질 않네요ㅠ
좀 올라야 모은 스팀으로 카드를 사서
즐겜할텐데 ㅎㅎ

그러고보면 스몬 카드 가격은 스팀 가격에
영향을 안받는게 좋은점 이기도 하네요

지금 카드를 사기엔 너무 아깝구
점수 올리긴 너무 힘들구

어려운 시기입니다 ㅠ

Sort:  

오늘도 즐몬하세요~

Thank you so much for participating in the Partiko Delegation Plan Round 1! We really appreciate your support! As part of the delegation benefits, we just gave you a 3.00% upvote! Together, let’s change the world!

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.081
BTC 62365.66
ETH 1647.94
USDT 1.00
SBD 0.42