You are viewing a single comment's thread from:RE: 시린이엔 역시 센소다인. 돌기루로 틈새를 메우는 느낌View the full contextView the direct parentrelaxkim (72)in #kr • 7 years ago 시린이에 센소다인이란 얘기는 많이 들었는데, 써보니 확 와닿더라구요.