You are viewing a single comment's thread from:RE: [돌핀이] 끝이 아쉬운 미드'히어로즈'View the full contexthodolbak-aaa (66)in #kr • 7 years ago 산으로 가다니 ㅠㅠ
넵 시청률도 안나와고 산으로 가서 결국 중간에 종영이 됐습니다