You are viewing a single comment's thread from:RE: [KR] 반달가슴곰View the full contextView the direct parentgluer (59)in #kr • 7 years ago 그렇지요. 그만큼 요즘 곰이 생존하기가 어려운 것 같기도 하고요.^^