Dedemin notlarından - Sizden Gelenler - Not : Korkunç görüntüler içerir !

in #korkufilmi6 years ago

Sizden gelenler köşemizde bugün

Bu olay Rahmetli dedemin vefatı yani bundan 7 yıl önce gerçekleşti. Kendisini çok görmediğim için çok derin bir sevgi beslemiyordum kendisine ama niyeyse korkardım uzun süre yüzüne bakamazdım. Annem, babasının acısını hala unutamamıştı ve dedemden kalan eşyaların olduğu kutuya bakıp bakıp ağlardı bir gün dayanamadım ve bıraktığı eşyaları kurcalamaya başladım küçük, eski , deri kaplı , tozlu bir defter vardı içini açtım ilk sayfalarda alacak verecek davaları vardı örneğin muhtar yücele 2 koyun vs. yazmış ama alacak mı verecek mi belli değil sıkılıp yere attım defteri işin ilginci ise harfler ters dönünce garip şekiller çıktı ortaya biraz araştırdım şekillerin fotoğraflarını çekerek mahalle imamına götürdüm hiç bir şey anlamadığını söyledi dini bir anlamı yoktur yakabilirsin dedi. Ama içimi rahatsız eden bir şey vardı yakmak istemiyordum daha sonra yakın bir arkadaşım beni biriyle tanıştırdı ismi Ali , o na durumu anlattım Ali ilmi şeylerden anlıyordu bana bunların Vefk olduğunu ve ledun ilmi ile yazıldığını söyledi ve o şekillerin içinde ortak bir isim vardı "Alz Sahre " ...

İsmini söylemek bile tüylerimizi diken diken ediyordu... Ali ilmiyle Alz Sahre ' yi davet etti korkudan dişlerim titriyordu. Ali ona kim olduğunu dedem Zülfikar'la olan bağlantısını sordu oda açık açık söyledi dedem köylülere onun sayesinde yardım ediyormuş Alz Sahre ise Yakaza cinlerinden olup şifacıymış ve bir çok kişiye dedemle beraber çare bulmuşlar ama neden insanlara yardım ettiğini söylemedi çocuğum ağlıyor gitmem gerekli dedi ve gitti .. Bundan sonrasına onun adını anmadan devam edeceğim çünkü adını 6 kere andığımızda oraya gelirmiş kendisi söyledi ben denemeye korktum . Bizde dedemin notlarını incelemeye devam ettik ve şu yazıyordu " Ey Ademoğlu eğer bu bilgileri okumaya karar verirsen yaratan Rabbinin adıyla okumaya başla bu dünya 7 alemdir sadece 5 tanesi bilinir diğer ikisi gizlidir " Daha sonra defteri yanıma alıp dedemin eşyalarının yanına koydum ve bunları kimseye anlatamadım bir kaç gün sonra ise beni Aliyle tanıştıran arkadaşım aradı ve Ali'ye felç indiğini söyledi şok oldum. Alinin annesine söylediği son söz ise Ya- Ka olmuş...
Ali bizden sonra ne yaptıysa sanırım Yakazaların saldırısına uğramış.. Şimdi o defter ise nükleer bir güç gibi olmasına rağmen evde sadece dedemden bir anı olarak duruyor...

Seslendiren :

Baransel POLAT

http://www.instagram.com/windofrebel

Reklam ve iş birliği için :

[email protected]

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63843.45
ETH 2624.02
USDT 1.00
SBD 2.76