You are viewing a single comment's thread from:RE: (#47 수어노래 배우기) 가을밤 떠난 너View the full contextView the direct parentgghite (79)제주도 탐험가in Korea • 한국 • KR • KO • 3 years ago 요 한계를 넘어야 어디가서 수어좀 한다고 말할 수 있을텐데 말이죠..ㅋ
ㅋㅋ글쿤요~