You are viewing a single comment's thread from:RE: 비트 1억 반갑다ㅎView the full contextfuturecurrency (72)in Korea • 한국 • KR • KO • 2 years ago 비트 숏쳤다가 청산당햇습니다..모투라다행 흐흐