You are viewing a single comment's thread from:RE: 삼육가 꽃삼겹살View the full contexteth0619 (68)in Korea • 한국 • KR • KO • 2 years ago 와우 꽃삼겹 정말 맛있게 보이네요
네 정말 맛있었습니다