You are viewing a single comment's thread from:RE: 싸움의 고수 "마늘 보쌈"View the full contextView the direct parentblackeyedm (87)in Korea • 한국 • KR • KO • 4 years ago 여러명이 와도 각자 하나씩 주문해도 되요^^