You are viewing a single comment's thread from:RE: 카페, 라다크 방문💙View the full contextView the direct parentbestella (75)in Korea • 한국 • KR • KO • 4 years ago 오 ! 킴리님이 양보해주신덕에 마셔봤군요 고마버요