Surat Cinta Kepada Steem : Jiwa dan Ragaku untuk Mencintaimu Steem

image

Sengaja kutulis surat ini untuk mengukapkan rasa cintaku untuk mu steem, pertama aku mengenalmu membuat diri ini seakan melayang membayangkan keindahan saat bersama dengan mu, aku tahu diriku ini bukanlah siapa-siapa bagimu tiada seberapa yang dapat aku berikan kepada mu steem tapi percayalah jiwa dan ragaku siap aku berikan kepada mu sebagai bukti tulusnya cintaku untuk mu.

Mengingat mu, membayangkan dirimu sehingga terkadang waktu tiada terasa telah berlalu begitu cepat, aku tak ingin berpisah walau hanya sedetik saja. Steem kini kaulah hidupku dambaan cintaku, kaulah pelipurlaraku, kaulah harapanku. Tiada kata-kata yang dapat aku lukiskan betapa aku mencitaimu.

Cinta tulus ini kupersembahkan untuk mu steem, percayalah tiada lengkap hidupku tanpa mu disisiku, makan tidak terasa kenyang, mandi terasa tiada basah. Aku rindu untuk selalu membelaimu bersenda gurau dengan mu, steem kemana saja aku pergi aku selalu bercerita tentang mu, dirimu begitu menggoda kau ibarat bunga yang baru merekah harum semerbak indah tiada tara, banyak yang memujamu, melirik dan menykaimu.

Tapi percayalah kepadaku aku benar-benar mencintaimu sepenuh hatiku, steem engkau bagai bulan purnama yang menerangi gelapnya malam, engkau bagai bintang bertaburan dilangit bekelap kelip memancar cahaya indah dan kebahagiaan untuk ku, tiada yang dapat aku bandingkan hanya dirimu steem yang aku cintai.

Kasih dan sayang akan aku curahkan untuk mu dari setiap helahan nafasku tiada sesuatu yang akan membuatku ragu untuk mencitaimu, steem mimpi-mimpi indah akan kita lalui bersama suka dan duka kita tetap bersama dimana saja diriku aku akan selalu mengingat dan mencintaimu.

Steem kaulah belahan jiwa ragaku, cintaku hanya untuk mu.

Dari yang mencintaimu @rahmads

image
image

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97