Biri yaramazlık mı dedi ? 😀

in #koal6 years ago (edited)

images.jpeg
kaynak


@peri iyi ki denk gelmişim bu güzel yarışma postunuza, çocukluğumu sokak aralarında oynadığımız oyunları, kabuk tutmasına bile izin vermediğim sürekli yenilenen yaralarımı, şuan yüzümü güldüren ama o zamanlar beni zırıl zırıl ağlatan, mızmızlandıran bazende kahkalarla dolu anılarımı hatırlamama vesile oldunuz..

Aşırı yaramaz ve meraklı bir ufaklık olduğum için bol maceralı bir çocukluk geçirdim. Mahalle sokak kavramının adına layık yaşandığı, akşam ezanına kadar vaktimzin olduğu, hergünü ayrı maceralara gebe çocukluğum..

Kaybolmalar, burnumu kırma raddesine getirmeler, hayvanlarla olan içli dışlı durumum ve korkusuzluğum 😊




DQmQzMPp5Qz2Syug6RbtFKJAeuAgYbdSc9Vohic2mj3EuNT.png

Bu anlatacağım olay, bizim dönemlerimizde yaşamış bir çok çocuğun başına gelmiştir diye tahmin ediyorum.. "Merdaneli çamaşır makinasına elini kaptırmak" aslında kaptırmak demeyelim benimkisi bildiğin, "bile bile lades demek" merak ettiğim için çamaşır sıkılan yere elimi koydum.

Allahım annemin benden çektiği işte
Nasıl bir düşüncedir,neyi merak ediyorsun da elini çamaşır sıkma yerine koyuyorsun😂

5abd380e1d6cd.jpg

Sonuçta elim kurutma yerine,iki silindir arasına sıkıştı ve uzun uğraşlar sonucu açıldı. Çok şükür birşey olmadı.Tabiri caizse "pestil gibi" derler ya hani elim 2-3 gün öyle durdu..

Bu bana ders oldu mu ? Tabi ki hayır..🙆

Yabani sarmaşıklarla olan maceram yüzünde, ellerimin yine benden çektiği bitmedi..😊

Sort:  

Hahha cok komik, bende kucukken hep kaybolurmuşum 😊 benden de cok cektiler 😂🤣

Benim yaramazlıklarımın yanında en masumu kaybolmak sanırım.. 😂

merak mukemmel bir iç gudu 😂

Başımıza gelen herşeyin sorumlusu ama güzel bence 😂😂

KKüçükken annem merdaneli çamaşır makinesi ile çamaşır yıkardı. Hep anlatırlardı makineye kolunu kaptıranları ödüm patlardı annemin elini kapacak diye. Canavar gibi görürdüm onu çok korkardım. Allah korumuş güzel arkadaşım. Çok akıcı içten bir anltım olmuş severek okudum yazını 🤗🤗🤗

O canavar ben bile bile elimi verdim 😂 ama yendim.. sagol canim benim guzel sozlerim beni mutlu etti..

tam bir çocukluk maceralarınız var :)

Sarışın haylaz bir cocuk 😂

tıpkı benim kızım gibi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69123.03
ETH 3739.29
USDT 1.00
SBD 3.69