You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yara İzlerim

in #koal6 years ago

bayıldım beğenerek ve yer yer gülerek okudum, sigaralı resme gelince, benim de öyle bir anım var ama fotom yok:))

çok ortak nokta buldum bana da "küçükken çok salaktın" derdi annem:)
(hâlâ da öyleyim aslında🙂)
onu hiç yormamışım uslu uslu otururmuşum ama sonra bir evlat daha vermiş Allah, benim yapmadığım şeylerin acısını çıkarttı resmen:)) ohh olsun:))

ayrıca sayfa düzeni çok hoşuma gitti, fotoğraflı yazıları nasıl yaptığını merak etmiyor değilim😎

Sort:  

mutlaka fotoğrafın olurdu o an şartlar yerinde olsaydı. benim de sessiz sakin bir ablam vardır onun üzerine ben ailenin belası oldum :D her çocuk bir miktar salaktır :D ablamın acısını çıkaran da ben oldum sanırım her ailede mutlaka bir kişi olur öyle. birden fazlaysa allah annelere sabır versin. sayfa düzenine gelirsek bu postu steemd üzerinden açarsan yazdığım kodu görebilirsin ben de bu şekilde bulmuştum bir kaç posttur kod üzerinden ilerliyorum.

discorddan anlatayım dedim seni bulamadım jsjsjsjs

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53615.59
ETH 2344.94
USDT 1.00
SBD 2.13