Kedilerim, Yavrucukların Anısına...

in #koal6 years ago

Öncelikle Merhabalar;
Uzun bir süredir kedilerimi besliyorum bilmiyorum kaçıncı nesil oldu ama 7 8 yıldır besliyorum onu biliyorum. Şuan hayatta olan en büyük kedim 3 yaşında. Yani bizim yillarımızı göre 3 yaşında ama sanırım onlarda 30 yaşında filan olmuş oluyor. IMG-20171126-WA0006.jpeg
Bu resimde yaşayan tüm kedilerim yer alıyor. Birinden haber alamıyorum yukarı doğru bakan kediden 2 3 aydır haber alamıyorum maalesef. Siyah beyazların dışında olan küçük kedi 1 yaşını doldurdu. Adı maymuncuk bunu dememdeki sebep kavun yiyiyor, sebze yiyiyor, meyve yiyiyor o hemen hemen bulduğu herşeyi yer :) Ama az yer o yüzden bu kadar küçük. Bide maymuncuk dememdeki bir diğer amaç maymunluk yapmasi abartmadan simarmayi seviyor ve biliyor. Bir kötü özelliği var oyun olsun diye tırnak atıyor ona basit geliyor ama ciddi yaralara sebep olabiliyor tırnakları. Bu alışkanlığını vazgeçirmeye çalışıyoruz. Resmin üst kısmında ise en bilgili en akıllı en yaşlı kedim var bunun ismi akıllı. Gerçekten diğerlerine göre çok iyi ve çok uygun hareketleri var. Seviyorum bu kediyi tek bir vakası var oda bir keresinde elimi ısırmaya kalktı Şubat ayında erkek kediler onlara işkence etmeye başlamıştı erkek kediler tarafından hırpalaniyordu ve o yüzden sinirliydi. Bunun dışında oldukça olgun bir kedi laftands anlıyor. Resmin altindakinin adı şeytan Allah günah yazmasın her türlü şeytanlığı yapiyor. Köyde tavuk bakıyorduk aynı zamanda komşularda bakıyordu. Bir ara piliclere dadanmisti ama bu huyundan vazgeçirmeyi başardık. Birde yan komşunun bir ton köpeği var onların arasina gidip köpeklerden ekmek çalıyordu ama artık yapmıyor sanırım. Şuana kadar bahsettiğim kedilerimin hepsi dişi.IMG-20171126-WA0004.jpeg

Birde bu yavrucuklarımız vardı onlara yer yapmıştık ama kayboldular...IMG-20171126-WA0000.jpeg
Şu gözlere bakar mısınız yavrucağı kaybettiğimiz için çok üzgünüz...

Sort:  

You got a 73.74% upvote from @dailyupvotes courtesy of @queqtra!

You just planted 0.02 tree(s)!


Thanks to @queqtra

We have planted already 5608.75 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 20700.92
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Maşallah pek sevimliler. Ama üzülmeyin kediler kaybolmamıştır doğal yaşantılarına başlamışlardır. Evde bakmıyorsanız zaten doğrusu da bu. Dolaşırlar beslenirler su içerler zamanı gelince çoğalır kocayıp giderler.

Ben her zaman bunları yavruyken evin önüne alistiriyorum ve bazıları dışında hepsi alışıyor bazılarının köpekler tarafından parçalandığını duydum diğer haber alamadiklarimda bu şekildedir muhtemelen :(

Release the Kraken! You got a 1.66% upvote from @seakraken courtesy of @queqtra!

This post has received a 0.98 % upvote from @booster thanks to: @queqtra.

This post has received a 0.10 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ibrahimkqf from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60775.02
ETH 2656.41
USDT 1.00
SBD 2.42