Adım Adım Steemauto.. Steemauto nedir? Nasıl kayıt Olunur?

in #koal7 years ago

Steemauto oylamaları ve paylaşımları otomatiğe almak için araçlar üretmiştir. Steemfollwer'in kurucusu mahdiyari tarafından geliştirilmiştir.

Steemauto Hizmetleri;
Curation Trail: Popüler içerik oylayıcılarını takike alır ve onların oy verdiği paylaşımlara hesabınızın da oy vermesini sağlarsınız.Bu sayfada kendi kürasyon izinizi de oluşturursunuz.
Fan Base: Paylaşımlarını beğendiğiniz kullanıcıları oylama takibine alıp,fanı olduğunuz kullanıcıların yeni paylaşımlara sınırlı süre sonrasında, belirlediğiniz oranda oy verir.
Scheduled Post:Başlığınızı ve içeriğinizi oluşturup,paylaşımınızın kaç saat sonra yayınlanacağını seçmeniz yeterli olacak.
Upvote Comments:Oylama gücünü ve oranını seçerek oylama yaparak destek olabilirsiniz.
Claim Reward:Gerekli ayarlamaları yaparak cüzdanınıza gelen ödülleri otomatik olarak toplayarak cüzdanınızda biriktirir.

Nasıl Üye Olabilirim?

şş.png

ADIM 1: LOGIN 'ni seçerek kayıt olmaya ilk adımı adını atın.

gg.png

ADIM 2: ee-posta ve şifreyi yazaarak kaydolun.

kk.png

ADIM 3: Kodu kaydedin ve Steemauto 0.001 SBD aktarma yapın.

ll.png

ADIM 4: Tekrar e-posta ve şifrenizi yazarak giriş yapın. Robot olmadığınızı kesinleştirin.

kür.png

ADIM 5: Ana menüden 'Küratör İzi' seçin.

klkl.png

ADIM 6: Bir sonraki sayfada ''SteemConneti'' seçin.

()

ADIM 7: Steem Connet sayfasına geri dönüş yaptığınız zaman Curation Trail seçeneğini seçiniz.

şl.png

ADIM 8: @ humanbot'u bulmak için mevcut yolların listesini aşağı kaydırın ve "İzle" yi tıklayın.

o.png

ADIM 9: Yeni oy iziniz mevcut hazır parkurluk listesinin en üstte görünecek. Ayarları seçiniz.

çö.png

ADIM 10: Oyunuzun %'sini istediğiniz miktarda belirleyebilirsiniz. Mesela %50 belirlerseniz ve küratör oylarını %50'de, %25'lik oy gücüyle izlersiniz. Hepsini yaptıktan sonra 'Ayarları kaydet'i seçin.

Steemaouto Sitesi Hakkında Önerim:Busy gibi giriş yaparken direkt Steemconnect hesabına bağlanmasını isterdim, başka bir hesapla giriş yapmak zorunda kalmazdık.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim umarım faydalı olmuştur.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63047.55
ETH 2690.45
USDT 1.00
SBD 2.54