Kedim garfield

in #koal6 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün size kedimiz garfield den bahsediceğim. Bu yazimi yarışmadan dolayı ve hayvanları sevdiğimden dolayı kalem alıyorum.
Garfield adını verdığim kedimizle tam olarak 2 ay önce tanıştım. Biliyorsunuz havaların soğuk olmasıyla beraber sokak hayvanları zorlu kış aylarinda sıkıntıli günler geçirmekte. Çoğu yemek ihtiyacini karşılayamamakta ve açlik sıkıntısı çekmekteler. Ben üniversite dolayısıyla yurtta kaliyorum ve bizim yurdun önlerinde birçok sokak hayvanlariyla karşilasmaktayim ben ve arkadaşlarim olabildigince kapilara su ve süt birakmaya calişiyoruz. Garfieldle tanişma hikayemde çok başka. Birgün gece yarisi arkadaşımla oturdugum sırada dış kapidan miyavlama sesleri duydum.


Kaynak

Miyavlama sesleri çok yükselince kapiya çikip bakmaya karar verdim ve kediyi gördüm. Durumundanda anladigim kadariyla çok üşümüştü ve yiyecek biseyler arıyordu titriyordu.


Kaynak

Normalde odalara hayvan sokulmasi yasak ama ben kediyi o halde gorunce dayanamadim ve odaya aldım. Sonra elimizdeki imkanları kullanarak fotografta gördüğünüz gibi üstünü örterek bir müddet ısınmasinı sağladım ayni zamanda kalorifer yaninnda tuttum kediyi. Daha sonra dolapta bulunan sütü biraz ısıttım ve kediye verdim. Bayada acıkmiştı. Sütünü içtikten sonra derin bi uykuya daldı. Odamız giriş katta bulunduğu için pencereyi açik biraktim istediği zaman gidebilsin diye. Ogün bugündür arada uyumaya gelir. Lütfen sokak hayvanlarinı görmezden gelmeyin. Çünkü onlar kış aylarında donma tehlikesi ile karşı karşıya kalabiliyolar. Ve açlık sıkıntılarıda olabiliyo. Oyüzden en azından kapımıza bir kab içinde su yada süt bırakabiliriz. Hatta yemek artiklarini dökmek yerine yine kapıya bir kab üstüne koyabiliriz. Yazımı okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  

This post has received a 0.14 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66735.55
ETH 3509.76
USDT 1.00
SBD 2.71