You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yorum Yarışması | busy

in #koal6 years ago

Her ne kadar arkadaşımın önerisi ile bu platforma katılsam da zamanla bir çok açıdan olaylara farklı bakmaya başladım. Çok çok yeniyim tabi ama insanların sürekli bilgi paylaşımı beni heyecanlandırıyor. Blok yazarım diyerek açtığım hesap ilk olarak bana teknolojiyi sevdirdi. Araştırmayı seviyor olsam da nasıl araştırmam gerektiğini biraz daha geliştirdi. Ayrıca bana bilgisizliğin hüsran olduğunu gösterdi. Mesela insanların yazdığı postlarda kullandığı bir takım ince detay postu çok güzel hale getirirken benim bunu yapamıyor oluşum merak duygumu kabarttı. Bu yüzden şu an içerik üretmek yerine araştırma ve okuma sürecine girdim. Sadece bazı yarışma ve projelere katılarak ufak ufak (sözde) güç biriktiriyorum. Asıl gücün bilgi olduğunu zaten @peri'ciğim söylemiş.

Tavsiye kısmına gelecek olursak, arkadaşlar bizim kişisel profillerimiz silinmiyor, ve bu yüzden kaliteli içerik üretimine özen gösterelim. Onun haricinde işe en temelden başlayarak araştırma yapın. Yani en başa, blockchain teknolojisine gidip okuyun. Öğrenmeden bilgi edinmeden bu platformda başarı yakalayamazsınız. Ben bunu gördüm. Onun haricinde bir topluluğa katılın ve oradaki tecrübeli bireylerden yardım isteyin. Zaten herkes bu konuda elinden geleni yapacaktır. Ayrıca kaliteli hesapların kullanım hakkında verdiği bilgileri inceleyin. Ne kadar ekmek, o kadar köfte :) Steemit'in de olayı bence budur

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64761.00
ETH 3425.94
USDT 1.00
SBD 2.55