You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yorum Yarışması | busy

in #koal6 years ago

Burada ne kadar çok şey yazılsa da araştırmanın öneminin; denemeden hatalarla karşılaşmadan anlaşılmayacağına inanıyorum. İlk kullandığım günlerde hiç yaşamamıştım bandwith sorununu sonra kendimi çok kaptırmışım. Çatır çatır yorumlar, paylaşımlar, aman bu paylaşımın şurasında kendimi anlatamamışım diye düzenlemeler. Ne gerekiyorsa yaptım. Sonra bir baktım hiçbir şey yapamıyorum. Daha girmeden okumalar yapmıştım oysa ki, ama ciddiye almamıştım. Sonra tekrar açtım baktım. SP nedir? Reputation nedir? Bandwith nedir? Hepsini daha sonradan anlamayı başardım. Hala anlamadığım tonlarca şey var. Bu kadar farklı girdisi olan bir platform daha bilmiyorum. Tonlarca yerle senkronize edebiliyorsunuz, birlikte kullanabiliyorsunuz. Farklı farklı yöntemleri var. Her zaman olduğu gibi karşılaşıp merak etmenin en iyi yöntem olduğuna inanıyorum. Bir de bilgilerine güvendiğim iki üç insanı sekreter botumuz gina'ya takip ettirmeyi başardım. Sabit onları okuyorum. Demem o ki, okuyun ama kendi yöntemlerinizi geliştirin. İlk müsait olduğum zamanda bot'ları iyice öğreneceğim. Cevap olarak kaliteli bot verisi paylaşırsanız seve seve okurum <3

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64761.00
ETH 3425.94
USDT 1.00
SBD 2.55