Steemauto | Oy Vererek Para Kazanmak Mümkün Mü?

in #koal7 years ago

VOTE.jpg

Ben Oy Vererek Para Kazananları Duydum Ama Nasıl Yapacağımı Bilmiyorum?


Hesabınızın başında değilken oy vererek SBD kazanmak mümkün. Özellikle de benim gibi kamplara gidip günlerce hesaba giremiyorsanız.
Steemit sitesinde, fark ettiğiniz gibi Curation rewards kısmı vardır. Bu sizin diğer insanlara oy vererek, postlarının kalitesine göre aldıkları oydan, size düşen paydır.

Hesabınızda Rewards kısmında görebilirsiniz.

Oy gücünüz arttıkça bu da artar. Ayrıca birbirine destek olmak için harika bir yoldur.
Üstelik tüm gün hesapta takılamıyor olmanız çok normal. Ama Steemauto sayesinde tüm gün oy vererek para kazanmak mümkün.

Steemauto zamanı olmayanlara, benim gibi tüm gün bilgisayar başında olamayan ve yine de güzel içeriklere vote atmak isteyen, bir yandan da ''Curation rewards'' olarak SBD kazanmanızı sağlayan harika bir site.


İlk gördüğüm zaman ben de çok tereddüt ile yaklaşmıştım. Ama kimse bana ne olduğunu anlatmamıştı. Sanırım nedeni bu olabilir
Çok kolay bir şekilde güzel insanlarla tanışmamızı sağlayan ve ''vote'' işinde bir çığır açan atılımdır.
Hesabınızın boş boş beklemesini önler

Bana Ne Faydası Olacak? Yani olursa ne olur olmazsa ne olur?

Oy verdikçe oy kazandığını biliyorsun değil mi? Bu şu demek oluyor, bir post ne kadar oy alırsa, o kadar fazla meblası dağıtılır. Yani 10 dolar oy alan bir blog ile 100 dolar oy alan bir blog arasında fark vardır.
Bu kuyruğa katılarak sen de oy vererek para kazanabilirsin. Ayrıca Türkleri takip edebilir kendini bir çok insana da ulaştırabilirsin. Hepimiz oy verenlerimize ''kim vermiş acaba'' diye bakıyoruz. Ayrıca sizin postunuz da buraya girebilir ve onlarca kişi bir anda size de oy verebilir.

Bazı whale' dediğimiz hesaplar sadece oy vererek parayla para kazanırlar. Umarım bir gün siz de öyle olabilirsiniz ama bunun için binlerce steem power'ınız olması lazım. Takip edilmeniz lazım ve oy vermeniz lazım.
Kısacası siteye katkıda bulunmanız lazım.

Tamamdır o zaman ben de öğrenmek istiyorum bu olayı!

Buna katılmak için https://steemauto.com/register/ adresinden katılmalısınız. Peki nasıl yapmalısınız? Adım adım anlatayım.

Screenshot_186.jpg

1.Öncelikle siteye girip kayıt oluyoruz.

Screenshot_188.jpg

2.Siteye kayıt olmak için çok komik bir mebla olan 0.001 SBD'yi @steemauto 'ya gönderiyorsunuz. Bunu nasıl gönderdiğini bilmeyen arkadaşlar için hemen kısaca açıklayayım.(Bu arada zaten havaya oy verseniz 0.001 sbd geliyor, dolayısıyla daha önce hiç aktarım yapmadıysanız korkmayın)


Wallet'e gidip transfer diyoruz.

Screenshot_189.jpg
Hesap ismini ve kodu kopyalayıp, meblayı girip onaylıyoruz. Ardından Steemit bizden şifremizi tekrar girmemizi isteyecek. Onlaylayıp devam ediyoruz.

Sitede register dedikten sonra şimdi giriş yapabilirsiniz diyecek ve login ekranından giriş yapabileceksiniz. Giriş yaptıktan sonra karşınıza aşağıdaki ekran gelecek. Sizden izin isteyecek. Merak etmeyin, gayet güvenli. Eğer şifrenizle girmek istemiyorsanız key ile de girebiliyorsunuz. Posting auths veriyorsunuz yalnızca. Yani siz yokken oy verecek ya, ayrıca sitedeki zamanlama özelliği ile bir kaç saat sonra da post paylaşılabiliyor hani, kısacası onlar işte. :)

Screenshot_193.jpg
Bu ekrandan steem üzerinden devam etmenizi tavsiye ederim arkadaşlar.

Authorize dedikten sonra sizlere tekrar şifre soracak ve onaylamanız gerekecek. Böylece siteye katılmış ve oy silsilesinde rol almaya başlamak için ilk adımı atmış olacaksınız.
Ama sevgili dostlar, her şey bununla bitmiyor. Peki kimi takip edeceksiniz? Kime oy atacaksınız? Kim kime oy atacak? İşte tüm bunlar için devam edelim.

Screenshot_195.jpg

Şimdi siteye katıldım ama, peki bu benim ne işime yarayacak? Oldu mu hepsi bu kadar mı? Elbette ki değil arkadaşlar. Öncelikle Türk olmasını önerdiğim, @peri gibi veya ileride olur da ben de açarsam benim gibi, takipçilerini ve postlarını sevdiğiniz diğer yandan steempower'ı güçlü olan kişileri yazıp, bulmak ve bir kaç tanesini takip etmek.

Screenshot_196.jpg
Ben şimdilik Türkçe içeriğin gelişmesini dilediğim için Türk bir arkadaşı takip edeceğim.

Screenshot_197.jpg

Burası için size ilk tavsiyem varsayılan olarak kalması olur. Eğer güzel paralar kazanmak, oy vererek tanınmak, oy almak ve postunuzun öne çıkmasını sağlamak istiyorsanız, oy vererek para kazanmak istiyorsanız özellikle SSS yi yani Sık Sorulan Soruları okuyun.

Screenshot_199.jpg

Hocam ben daha fazla kişiyi takip etmek istiyorum vesaire diyorsanız buradan aktifliklerini ayarlayabiliyorsunuz. Daha farklı kişiler seçebiliyorsunuz kendiniz bir dalga oluşturabiliyorsunuz...


Umarım bir gün tüm sık sorulan soruları da sizlere açıklayabilirim. Gönül ister ki sitedeki tüm soruları video olarak hazırlayayım ve güzelce tartışarak paylaşalım ama bunun için güzel bir zaman ayırmam gerekiyor.
Şimdilik bu kadar yeter diyelim.

Hesabının tüm gün boyunca boş boş beklemesini istemeyenlere @steemauto'yu mutlaka tavsiye ediyorum.
Ayrıca sitede zamanlama özelliği de mecvut. Dolayısıyla ''publish later''/''scheduled post'' yapmak isteyenler için de büyük avantaj.


Bir sonraki blogda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın :)

Sort:  

her uyumaya karar verdiğimde biriniz post attınız. hepsi birbirinden güzeller. bunu uyanınca okuyacağım diğerlerine biraz göz atabilmiştim ama buna o göz de kalmadı. ama genel olarak baktığımda beklentimin üzerinde oldu hepsi.

özellikle postunun tasarımıyla ilgilemişsin baya. benim sürekli uğraşıp hiç beceremediğim bir şeyi de yapmışsın :)

ellerine sağlık.

Bugüne bırakacaktım ama pek zamanım yok :) Daha önce bu tarz post yazmayan arkadaşlara da tasarım için örnek olur, aslında daha detaylı yazacaktım ama bahane bulmamak lazım :)

Teşekkür ederim :)

güzel bir post daha! galiba hepiniz uyumayıp çalıştınız :)

Ben akşam yazmıştım ama sabaha kadar sizin postunuza tam oy verebilmek için bekledim ve ardından paylaştım :)

Çok güzel bir post olmuş eline sağlık

Teşekkür ederim dostum faydalanabildiysen ne güzel :)

Gayet faydalı olmuş eline sağlık:)

Teşekkür ederim dostum :)

Teşekkür ederim dostum diğerlerine de baktım ama okunabilirlik olarak en rahatı bu olmuş eline sağlık :)

merhaba bunu daha fazla kişiye ulaştırın bence bilmeyen okadar çok kişi var ki. benimde bir kürasyon izim mevcut sizde kürasyon izini anlatmışsınız. benimkine de profilimden ulaşabilirsiniz. ayrıca fanbase var burası daha çok işinize yarayacak anlattıklarınızı dikkate alınca

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62887.03
ETH 2682.49
USDT 1.00
SBD 2.55