Siyah Giyen Adam

in #koal6 years ago
O zamanlar 6-7 yaşlarındayız. Ben, ablam ve çok yakın bir arkadaşım okul olmadığı için aldık bisikletlerimizi köyün altını üstüne getiriyoruz. Saat öğle 12-1 gibiydi, evimizin yanındaki bir yola çıktık, çok yorulmuştuk, bisikletlerin üstünde dinleniyoruz. O yolu iyi biliriz çok arabanın geçtiği bir yol değildir...

Ben: Son Pokemon bölümünü izlediniz mi?
Arkadaşım: Aa, evet izledim çok iyiydi.
Ben: Roket takımı yine başaramadı. (hahaha)
"Ablam ve arkadaşımdan ses yok."

space-explorer-tv-uzay-ve-uzayli-dunya-disi-yasam-gercek-man-in-black-siyah-giyen-adamlar-izle-uzun-beyazlar-ABD-anlasma.jpg

Buna benzer saçma sapan çocuk muhabbetlerini ediyorduk. Zaten yaşlarımız 6-7, boylarımız 3 santim, ortalıkta dolaşıyoruz o günlerde, başka ne muhabbeti edebiliriz ki... İşte tam sıradan çocuk muhabbetlerimizi bisikletlerin üzerinde yaparken, neden bilmiyorum ama aniden arkama döndüm. Siyah giyen adamları izleyenler bilir. Will Smith abimizin giydiği bir takım elbise vardır. Bir adam aynısını giymiş bize doğru depar atıyor. Suratını hatırlamıyorum ama uzun boylu 40 yaşlarında bir adamdı. Adamla aramızda 100 metre var. O an elim ayağıma dolaştı. Düşünün koskoca adam size doğru koşuyor. Hemen arkadaşlarıma döndüm.

Ben: Arkamızdaki adam bize doğru koşuyor galiba.
Ablam: Saçmalama

m.in._black_(24).jpg

dedi. Ve arkamıza bir döndük. O da ne!!! Adam yürümeye başladı. Koşan adam bizim döndüğümüzü, ona baktığımızı görünce yürümeye başlamıştı. Aramızdaki mesafe 50 metre yoktu. Ve biz bu durumdan işkillenmiştik. Başladık bisikletlerle kaçmaya. Kaçarken arkamıza bakıyorduk. Adam depara kalkmış bizi koşturuyordu. Artık bu adamın yapmaya çalıştığı şeyden emindik. Adamla aramızı 50 metre kadar açtık ve arkadaşımın evinin bahçesine girdik. Aksiyon yüzünden nefesimiz tutulmuştu. Korkudan eve girmeyi akıl edemedik, evin arkasına saklandık ve adamı izlemeye başladık. Adam evin bahçe kapısının önünde durdu. Etrafına baktı ve telefonla birini aradı. Bu sırada biz hayretle adamı izliyoruz saklanarak.Yaklaşık 2-3 dakika sonra lüks bir JİP geldi ve adamı alıp gitti.

Resim kaynakları :

https://www.karasalanten.com/2015/07/gercek-siyah-giyen-adamlar.html

http://sinema.gazetevatan.com/kritik.asp?kritikId=952

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68887.40
ETH 3743.98
USDT 1.00
SBD 3.67