You are viewing a single comment's thread from:

RE: Should I Reveal Myself on the Internet? - My Life - Art of Knowing Yourself Challenge - Created by @tamacvet

in #knowyourself6 years ago (edited)

Prijatelju! Suzu sam pustio upravo! Znaci, 8 ujutro je, nesto sam se posvadao sa sa majkom oko mojih odaja i zasto se petlja u to i mislim si kako mi je ''tesko'' i neda mi se takve bedastoce vise slusati, kako moram nesto promjeniti u zivotu, bla bla...znas ono kada ti se svasta nakupi i onda te neka sitnaca iz takta izbaci ko da te meteor pogodio. Stigao sam natrag u stan, sjeo za komp nervozan ovako rano ujutro i lud jer mi je dan vec upropasten, kad krenem citati ovu tvoju pricu samo mi se sve izokrene u glavi i razmisljam na kakve se sve covjek (ja) gluposti moze nervirati kada ne zna za gore! Lipi moj, nek ti je sa srecom i sve najbolje ti zelim u buducnosti! Zivotna prica ti je nevjerovatna i kako si uspio tako mlad izokrenuti i izvuci se iz nekih situacija koje uniste ljude zauvijek! Zavidm ti na hrabrosti i samopouzdanju!

Sort:  

Sad reci oprosti mama i daj joj najveci zagrljaj koji je ikad dobila. :) Ljudi smo brate nemoj se sad sekirati.
Hvala puno, ali puno srece je tu bilo, bas kad mi je najvise trebalo mi je uletio i posao i stipendija itd. Hvala ti puno stari :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.02
ETH 2483.87
USDT 1.00
SBD 2.37