Haturday

in #killerpix6 years ago (edited)

image



Bu amcayı biliyorsunuz, bu benim en sevdiğim modelim. En havalısı. Onunla sohbet etme fırsatım olmasını isterdim. bu olmadı. Sadece gördüm ve fotografladım. Sonrasında izini kaybetmiştim. Belki bir kaç fotografını daha çekebilirdim. Sanırım bu benim en büyük pişmanlığım. Ama şanslıyım , onunla göz teması kurduk. Portre fotografçılığında en sevdiğim olay budur.

Yine fotoğraf üstüne bir karalama ...

" Kimi zaman hayata olan bağlılığımız ; kanserli hastayla yatak arasındaki ilişki kadar zorunlu ve telaşsızdır. Üstelik bilinciniz o kadar donuktur ki tüm o hayalleri siz mi kuruyorsunuz yoksa hayaller mi kendilerini kuruyorlar emin olamazsınız. Zaten onlar da boşluğa fırlatılmış bir ses gibi çaresiz yuvarlanıp içinize kırılarak kaybolacaktır. Belirsizlik Quasimodo ‘nun çanını başınıza sert ve aralıklı vurması kadar çıldırtıcıysa da kader , itinayla yoran sessizliğin uğultusu olarak kalacaktır." CerenNallıca



Ben Ceren ,

All photos , story and drawings are belongs to me. @originalcontent - @originalworks If you like my works please resteem and upvote.. Thank you for your support and valuable comments on my art.


Sort:  

Bir gün o yaşlara ulaşma şansını bulduğumuzda, bana çevrilen bir objektif gördüğümde, en havalı pozumu vermeye hazır olacağım.:) Amca biraz bana; The Strain dizisindeki Abraham Setrakian'ın anımsattı,sakalıda olsa tam o :) Fotoğrafı çok beğendim.. Emeğine sağlık.

hahah :) Abraham Setrakian 'a benziyor haklısın.
Umarım o pozu verdiğinde kamera arkaasında başarılı bir fotografçı olur :)
teşekkür ederim değerli yorumun için

Absolutely stunning :) Thanks for sharing! I love the highlights in the background, they are perfect for the photo.

thank you so much dear :)

  • Feronio - 43 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Çok güzel çekmişsiniz. Tebrikler👌

Great capture, perfectly processed in b&w ;)

Compelling image, composition strikes a mood between heaven and earth. So very good, my dear! x

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57164.70
ETH 2987.55
USDT 1.00
SBD 2.27