"Kids of the world" by @olesia | Week №50 | ПІДРОСТАЄ МОЯ МАЛЕНЬКА УКРАЇНОЧКА

in #kidsoftheworld2 years ago (edited)

image.png

Привіт, ми з України!

Ось і настав 50-ий Ювілейний конкурс від @olesia "Kids of the world"!
Я знову приймаю участь в ньому зі своєю маленькою україночкою - праонучкою Тетянкою...

Вона так змінилася за час, коли почалась ця страшна війна - почала сидіти, повзати, а зараз вже і тримається на своїх маленьки, але міцних ніженьках!)))

Дівчинці подарували різнокольоровий надувний басейн, та до літа ще далеченько.
Але Тетянці він так сподобався, що вона із задоволенням грається в ньому, а потім вилазить та мандрує по кімнаті!)))

Ось вона, найбільша радість і незрівняне щастя в нашому, такому нелегкому нині житті!!!

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Ну як втриматись, щоб не показати відео з моєю чарівною правнучкою Тетянкою, в якому вона вже по-своєму щось лопоче?!)))

Дивимось ВІДЕО

Дякую @olesia за цей чудовий мирний конкурс!

Запрошую прийняти участь в конкурсі @strecoza

Конкурс тут: https://steemit.com/club100/@olesia/club100-kids-of-the-world-by-olesia-or-week-50-or

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

@tinochka2 👶🌍🕊️

Дякую за такий милий дитячий конкурс!!!
@olesia! ЩИРО ВІТАЮ З ЮВІЛЕЙНИМ КОНКУРСОМ!!!

Thank you so much for your support!

Моя ж ти лапуля!
Так добре на душі, коли бачу малечу!
спасибі!

Дякую! А чуєш, як вона вже щебече?!))) Відео дивилась?

Ух ти)) Гарнюча малявка))

Так, моє Янголятко!!!

Файна манюнька. Нехай росте велика на радість мамі, татові та бабусі з дідом.

Щиро дякую! Я для неї - уже прабабуся!))))

Я пам'ятаю свою прабабусю, дуже її любив, вона мене читати навчила і в стрілках на годиннику розбиратися

Яка манюня просто супер. Красуня

І не кажи!))) Я сама, дивлячись на неї, "тану" одразу!!!))))

Як в таких оченятах і у гарнюні ні таяти. Це янголятко і коли воно поруч, про всі біди забути можно.

А вона далеко... І я так сумую за нею!

Така хольося)) Дітки завжди радують))

Так!!! Радують, мов сонечко серед дощу!)))

Яка манюня! Бережіть себе і рідних

hello, your great-granddaughter is very beautiful, I hope that God blesses and protects her always, you can see that she loves to play on that inflatable toy. I wish you success in the competition and that this senseless war ends soon

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66902.93
ETH 3441.22
USDT 1.00
SBD 2.63