טיפים לאבא גרוש

in #kids6 years ago (edited)
הילד שלי בן 4 ועדיין נשארה לי בעיית ההרטבה בלילה שזה די מתסכל.

העניין הוא שנראה שאין לו עוד את היכולת הפיזית לעצור את זרם הפיפי שבורח בלילה בערך בחצות (כמו סינדרלה חח) אבל עם זאת, אני לא יכול להחזיר אותו לטיטול או טיטול תחתונים של ספיידרמן שהייתי שם לו לפני שהתחלנו בתהליך הגמילה שלו בכך שהחלטנו (בהתייעצות משותפת של הורים גרושים) שהקיץ הזה הוא ישן עם תחתונים ונעיר אותו באמצע הלילה כדי לעשות פיפי.

בפועל מה שקורה זה שאני מעיר אותו בלילה ומוביל אותו תוך כדי שהוא בקושי מצליח ללכת מתוך חצי שינה לשירותים והוא מתרוקן באסלה ואז בבוקר המיטה יבשה. בהתחלה הוא היה בוכה מההשקמה הזאת ולאחר זמן מה התחיל להתרגיל. אז השאלה אם זאת הדרך? האם זה יאמן את הגוף שלו לעצור את השתן? האם זו לא צריכה להיות התפתחות טבעית של הגוף שמשתנה בין כל ילד וילד? פעם קראתי שלתופעת "זקפת בוקר" יש מטרה פרקטית בגוף שלנו והיא לעצור את השתן במהלך השינה. אבל מה לילד בן 4 וזקפת בוקר ? :)

דבר אחד ששמתי לב הוא שאם הוא שותה קולה בשעות הערב , לא משנה כמה אקח אותו בלילה לשירותים, בבוקר המיטה תהייה רטובה.. עוד דבר הוא שאם בהתחלה אם לא הייתי לוקח אותו ב23:30 המיטה כבר הייתה רטובה, פעם אחרונה שלקחתי אותו זה היה באיחור בשעה 1:30 והמיטה הייתה יבשה! אפלה ופלא! אולי זה בכל זאת עוזר.
נראה שאצטרך לבדוק איך מתפקד שוב בלילה שלם ללא שירותים..מקסימום עוד פעם נעמיס מכונת כביסה..:(

Sort:  

טיפ קטן ששמתי לב אצל הילד שלי בן השלוש וחצי זה לכבות את המזגן או להעביר למוד של מאוורר

בלילות שהיה ישן עם מזגן היה מרטיב הרבה שאנחנו מקפידים לכבות את המזגן או להעביר למוד של איוורור המיטה יבשה

תבדוק אולי קר לו בלילה

  1. תקנה לו את הספר ״סיר הסירים״
  2. למה ילד בן 4 שותה קולה? הכי לא בריא שאפשר?
  3. לדבר איתו על כך
  4. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע , אולי זו תגובה לגירושין שלכם
  5. בהצלחה!!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66384.36
ETH 3272.25
USDT 1.00
SBD 4.27