Konya Kayseri Kapuzbaşı şelalesi

in #kayserilast month (edited)

Merhabalar.
Bayramin 2. Günü anı karar aldık ve 2 arkadaş nereye gidelim diye düşünüyorduk ki gezilecek yerler diye arattik bazı yerler çıktı sonra arkadaş Kayseri de Kapuzbaşı şelalesi var dedi ve bir kaç araştırma sonucunda baktık konya ile Kapuzbaşı şelalesi 386 km ve biz yola koyulduk.

IMG_20240619_131214_013.jpg

Git gitmedi uzun yolmuş kilometre bakıyoruz habitti de bitti derken yani yorulduk yol yordu araç kullanıyorsun yoruluyorsun ve bu yorulmadan sonra güzel bir yere ulaştık fakat mükemmel bir yermiş bunun farkına vardık yani gezmesi gereken yerlerden bir tanesi bu Kapuzbaşı şelalesi harika bir yer 7 takım diye geçiyor herhalde takım olarak geçiyor ve güzel bir yere Akar şelalesi her şeyi mükemmel bir yer gezdiğiniz yerlerde pansiyon tarzı pansiyon tarzı yerler var bunlar buralarda kalabiliyorsunuz o ortalama fiyatları 500 ile 1000 lira arası ya da 1.000 TL arası 1.250 TL'ye de bulabilirsiniz Hani güzel yerler yeşilliğin içerisinde doğanın içerisinde su sesi kuş sesi harika daha sonra şelaleleri gezmeye gittik şeylerle de sen birbirinden güzel harika yani bayıldım ben buna ee yani İlk defa böyle bir yere gitmiştim şelale etmiştim dedim demedi Yani 386 km gittik ama çok güzel harika bir yer gidip görulmesi gereken bir yerler sevindim yani sevdim Kapuzbaşı şelalesini görmek gerekir. Gidip görmek gerekir ve o an yaşamak gerekir yani çok güzel bir yer kamp yapabilirsiniz seyahat edebilirsiniz oraya güzelce istediğiniz yerde de kalabilirsiniz bu gala tarzı evleri var yani evler ahşap biraz kullanışı biraz farklı ondan dolayı biraz daha dikkatli ve güzel bir seyahat yapabilirsiniz
IMG_20240618_104506.jpg

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67