You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podsumowanie Tydzien 2

in #jogging6 years ago

Skoro uczyniłeś celem swojej bytności tutaj uczynić prześladowanie innych a dodatkowo uważasz, że masz prawo flagować moje komentarze które z jawną troską o dobro dzieci umieszczam u wiedźmy to znaczy, że twoje intencje nie są czyste i prawe. Bo nawet jeśli miałbym przez chwile uwierzyć, że to z troski o dobro jakieś społeczności robisz te flagowanie, to gdyby to była prawda nie zrobiłbyś wielu rzeczy i pozwole sobie je przytoczyć : tuaj falgujesz osobe która a) jest ambitna b) coś poztywnego z sobą robi c) chce się tym pochwalić. Dajesz upvoty 3 godzinnemu streamowi, osobie która ma paskudną nadwagę, musi jeść chipsy w trakcie, pisze w komentarzach o penisach, nie chce sie jej uczyć do czego się przyznaje. Więc co promujesz - promujesz mierność - dowód mojego pierwszego twierdzenia na temat waszej działalności. Cytując klasyka "po owocach ich poznacie".

Sort:  

Jakie więc mogą być moje pobudki? Jestem jaszczurem z kosmosu pragnącym zniszczyć polską społeczność i napchać sobie kabzę dolarami niewinnych? Daruj już sobie, proszę. Podałem jasno powody, dla których oflagowałem kolegę @poti, a nawet zdjąłem mu flagę z postu.

Rusz głową, jeśli jesteś tu, by zatruć nam wszystkim zabawę na Steemit, to proszę - nie pojawiaj się tu, znajdź sobie lepsze zajęcie. Jeśli chcesz faktycznie prowadzić sensowną dyskusję, to proszę - najpierw zapoznaj się serio z tym whitepaper, najpierw dowiedz się jak działają te boty, którymi podbija sobie @poti posty i skąd się bierze wartość tokenu STEEM oraz SBD.

Chyba już wszyscy obserwujący walki z tobą mają zdanie, że albo nie masz pojęcia o funkcjonowaniu blockchainu, albo po prostu trollujesz. Ludzie godzą się z nami i nie podejmują walki prawdopodobnie dlatego, że potrafią czytać ze zrozumieniem to, co staramy się im przekazać. Daj już spokój albo powiedz, co pragniesz byśmy zmienili - ja chętnie posłucham twoich postulatów, bo do tej pory tak naprawdę nie wiem, do czego właściwie dążysz. Jeśli do tego, by zupełnie wyłączyć funkcję flagowania, to mówię jeszcze raz - poczytaj whitepaper.

Co do celu bytności... Na flagowanie spędzam czasami jakieś 3 minuty dziennie. Postów piszę mało, bo raczej działam w kuratorstwie i wyszukuje posty czytając wszystko jak leci na tagu + zajmuje się konsultowaniem z innymi twórcami ich postów. Moim celem nie jest policjantowanie, to taka mała, dość nieistotne część mojej działalności tutaj.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66066.52
ETH 3291.81
USDT 1.00
SBD 2.70