Sort:  

Witamy kolegę na Steemit ;)
Cudownie, że ktoś wciąż twierdzi, że to drugi Facebook, czy tam jakiś inny YouTube. Wieki miną, zanim ludzie załapią o co z tymi flagami chodzi, zanim zaczają, że dbać należy o interes własny i innych i że jeśli nie zgadzam się z czyimiś nadużyciami, to nie dlatego, że skrzywdził mi psa, czy tam ma brzydką fryzurę :P

Generalnie cieszy mnie, ze sa tacy ludzie jak Ty.
Mam nadzieje ze dlugo jeszcze bedziesz wierzyl w idee.
Dzieki.
Pamietaj Power Up i nigdy nie sprzedawaj - NIGDY!

Strasznie mi ciężko kłócić się z takimi osobami, bo wiem jak niektórzy to odbierają i jak niepłodne jest pisanie kolejnych komentarzy, ostatecznie i tak wychodząc na tego złego. Jednocześnie chcę jednak działać wedle tego, co zakłada platforma i tego w co wierzę. Mnie ostatecznie flaga dużo nie kosztuje, acz już późniejsze jej konsekwencje w postaci różnego rodzaju sporów, to już poważny problem, a też jestem człowiekiem, któremu głupio tak komuś pisać :/

Nie rozklejaj sie, moze to Ty masz racje...
Iwestujac systematycznie czesc pensji lub kieszonkowego w steemit zdobedziesz pokaźną fortune?? Kto wie? Czas pokaże!
Masz upvote'a na pocieszenie

To w koncu po czyjej jestes stronie?

Nie unoś się :)
Może piwko w sobotę ?- wyjaśnię Ci ekonomię i historię steemit jak było od samego początku, oraz dlaczego steemit potrzebuje @santarius -a

Ok, zdzwonimy sie jeszcze.
Historie steemit sprzed (joined) December 2017 :-) ?

Dokładnie, od samego początku
no i jeszcze o łańcuchy pokarmowym :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66217.53
ETH 3316.11
USDT 1.00
SBD 2.70