Wanneer die tyd van aandete

in #jjsjs2 years ago

Ek word vanoggend om 6:50 wakker, gaan dan na die waskamer om my tande te borsel en op te knap nadat ek my tande geborsel het en ek op te kikker gaan terug kamer toe. Dieselfde stelsel gebeur elke dag op dieselfde manier.

Toe ek by die kamer gekom het, was ek gereed om kantoor toe te gaan en na die kantien toe vir ontbyt en na ontbyt is ek van daar af kantoor toe.

Ek het kantoor toe gegaan, liggies met die kantoorkollegas gesels, groete met hulle uitgeruil en my kantoorkamer binnegegaan en soos gewoonlik met kantoorwerk begin.

Ek het na die kantien gegaan vir middagete toe dit middagete tyd was en na middagete van die kantien af, het ek kamer toe gegaan om 'n rukkie te rus, ek het na my kamer gekom, die rekenaar aangeskakel, 'n liedjie gespeel en vir 'n terwyl jy na die liedjie luister.

Toe die rus verby was, is ek weer weg met die doel om kantoor toe te gaan. Toe kom ek by die kantoor. Toe ek kantoor toe is, het ek weer op die kantoorwerk gekonsentreer.

Terwyl ek in die kantoor werk, wanneer die tyd 04:50 is, kom ek terug van die kantoor af vir die doel van die kamer en nadat ek by die kamer gekom het, het ek opgekikker en gereed gemaak om na die mark te gaan, toe is ek na die mark en inkopies gedoen.

Toe gaan ek vir 'n rukkie na die Sohar-strandarea en toe gaan ek na die direkte kamer vanaf die strandarea en bereik die kamer. Ek het kamer toe gekom, verfris, die rekenaar aangeskakel en 'n paar liedjies gespeel.

Wanneer die tyd van aandete toe
Ek het na die kantien gegaan vir aandete en na ete is ek terug na my kamer toe en ek het die rekenaar afgeskakel en vir 'n rukkie biljartspeletjies op my selfoon gespeel.

As ek dink dat die slaap sal kom, sit ek die foon aan en raak aan die slaap en dit was die dagboek van vandag.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42