דת ואני

in #jewish6 years ago (edited)

אני לא אדם דתי. אני בחיים לא יהנה מלהגביל את עצמי מהנאות החיים רק כדי לזכות בחיים טובים בעולם הבא , זה כמו להרוויח מלא קריפטו אבל אף פעם לא לממש רווחים :) אבל אני אוהב לאמץ מהדת את הדברים הטובים, אלה שמעלים את הנשמה. לדוגמא:

  • אני לא שומר שבת אבל אני בחיים לא אעבוד בעבודה שמחייבת לעבוד בשישי-שבת. אני מאמין שבסופ"ש צריך לנוח ולהנות ולא להתעסק בעבודה.
  • בראש השנה זה הזמן היחידי שאנחנו משלבים בין דבש לתפוח , וזה תמיד טעים כל פעם מחדש כי עושים את זה רק פעם בשנה.
  • ביום כיפור זה היום הכי מתאים לנקות את הגוף מכל הרעלים שהצטברו לנו במהלך השנה אז אם לא לצום טוטאלית שזה יכול להיות מאד לא נעים להרבה אנשים אפשר לצום חלקית ורק לאכול תפוח או משהו קל ולשתות רק מים.
  • בסוכות זכור לי שמאד נהנתי בתור ילד להשתתף בבניית סוכה מקרשים ואני בטוח שאהנה גם בתור אבא לבנות ביחד עם הילד אם יצא לנו.
  • בחנוכה יש סופגניות - enough said
  • בפורים - מסיבות, תחפושות ,בלגן , כל מסיבה הופכת לפי 10 יותר כייפית שמחופשים ומרגישים שאפשר לעשות הכל בלי בושה.
  • בפסח יש טעמים קצת אחרים בגלל המצות שזה אף פעם לא נורא ובמיוחד - מצברייט! ההמצאה הכי גאונית שיש..
  • בלג בעומר יש פאקינג מדורות! עוד אטרקצייה מטורפת לילדים ותפוחי אדמה בפורמט הכי טעים ומרשמלו צלוי
  • בשבועות אוכלים ארוחת ערב שלמה רק של מאכלי גבינות! פיצות, לזניות, פשטידות וכו' - המאכלים הכי טעימים שיש ותמיד בכל השבוע שאחרי יש את הארוחות בוקר הכי טעימות :) (מהשאריות)

את כל הדברים האלה אני עושה בלי להיות דתי אבל תודות לזה שאני יהודי. מה אני אגיד לכם עדיף מסנטה קלאוס :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99