Jak Jerzy Zięba i alternatywna medycyna uratowała moją babcie.

in #jerzyzieba7 years ago

Zapytacie czemu mam Pana Jerzego w awatarze oraz na tle, a oba moje poprzednie wpisy są o nim.
Już śpieszę z odpowiedzią, nie będzie to opowieść o tym ze BIGHPHRAMA JEST ZŁA bo wiem że uznacie mnie za debila.
Nie dziwie się TEŻ TAK KIEDYŚ UWAŻAŁEM O OSOBACH PISZĆAYCH PODOBNIE DO MNIE - ale do czasu, bo teraz wiem że jest w tym 100% prawdy.

O czym więc będzie? - O mojej babci, która w 2015 zachorowała na raka płuc, leczyła się oczywiście standardowo jednak wg. lekarzy było za późno. Cała rodzina składała się na leki, i szukała pomocy dla niej bez skutecznie az do czasu odkrycia metod alternatywnych. Dołączyła je do standardowego leczenia - Dieta w tym ograniczenie cukrów, sok z buraków, pokrzywy. Następnie książka ukryte terapie Jerzego zięby witamina c i inne jego metody.

Z czasem było coraz lepiej, stan się poprawiał a lekarze troszkę zdziwieni, dzisiaj moja babcia trzyma się całkiem nieźle, bada się regularnie i nie ma już raka. Trzymajcie kciuki oby tak było dalej.

Sort:  

Congratulations @pooq! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @pooq! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62516.71
ETH 2436.18
USDT 1.00
SBD 2.65